Kampanie i Promocje

  • 11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć hurtowni wspiera... Czytaj więcej »

  • Nowa kampania McDonald’s – 2 for U Challenge

    Wtorek, 15 października 2019

    Kampania 2 for U Challenge będzie promować codziennie zmieniające się superoferty promocyjne 2 for U dostępne w aplikacji McDonald’s. Czytaj więcej »

  • Bebiko 2 w nowej odsłonie i z nową komunikacją

    Czwartek, 10 października 2019

    Bebiko 2 pierwszy raz od 5 lat odświeżyło swój wizerunek i wzmocniło swoje pozycjonowanie jako eksperta od szczęśliwych brzuszków. W związku z tym marka ruszyła z ogólnopolską kampanią – Szczęście maluszka zaczyna się od brzuszka – promującą mleko modyfikowane Bebiko 2 z udoskonaloną, dobrze tolerowaną* formułą NUTRIflor Expert. W aktywacji o charakterze 360° marka... Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem października wystartowała akcja promocyjna, w której przy zakupie 4 produktów marki Tygryski będzie można odebrać w punkcie sprzedaży praktyczny lunchbox. Czytaj więcej »

  • SpongeBob w POLOmarkecie!

    Środa, 09 października 2019

    Ulubione postacie - SpongeBob, Patryk, Gary, Skalmar, Eugeniusz Krab oraz Plankton ponownie zawitały do POLOmarketu. Tym razem Klienci sieci, zwłaszcza Ci najmłodsi znajdą wizerunki swoich ulubieńców na specjalnej kolekcji śniadaniowej. Kubki w sześciu wzorach, komplety talerzyków, misek oraz mat śniadaniowych już od 16 października (środa) będą dostępne w kolejnym programie... Czytaj więcej »

  • Podravka promuje w telewizji środziemnomorskie produkty pomidorowe i makarony Podravka oraz oryginalne chorwackie pasty warzywne Ajvar. Kampania jest równolegle wspierana w digitalu i punktach sprzedaży. Potrwa do początku listopada. Czytaj więcej »

  • Zamawiający wolą płacić bezgotówkowo

    Piątek, 04 października 2019

    Ponad połowa zamawiających dania za pomocą PizzaPortal.pl jako preferowany środek płatności wskazała transakcje bezgotówkowe, wynika z raportu PizzaPortal.pl „Klikasz i jesz. Raport o rynku dostaw jedzenia w Polsce”. Płatności online na PizzaPortal.pl preferują przede wszystkim mieszkańcy dużych miast. Bezgotówkowe płatności wspiera Visa. W ramach promocji każdy, kto dokona... Czytaj więcej »

  • Soki Kubuś 100% to – 100% owoców i marchewki. Jak podkreśla kolejna kampania marki – tym produktom można zaufać. Czytaj więcej »

  • Value Media, jako pierwszy dom mediowy w Polsce, wykorzystuje innowacyjny format reklamowy Hybrid Broadcast Broadband TV. Po raz pierwszy komercyjnie użyto go w kampanii marki Almette w stacji TVN. Czytaj więcej »

  • Jesienią najbardziej rodzinne wafelki w Polsce stawiają na silną komunikację na wielkim i małym ekranie. W telewizji marka Familijne wraca w roli partnera teleturnieju „Koło Fortuny”. Będzie obecna także w kampanii on screen w kinach w całej Polsce. To kolejna odsłona komunikacji pod hasłem „Mus je schrupać!”. Czytaj więcej »

  • Nowa promocja Energizer i Audioteki

    Środa, 02 października 2019

    Kup baterie i zgarnij jeden z 14 topowych audiobooków Audioteki – tak w skrócie można określić najnowszą promocję marki Energizer. Energizer od lat regularnie zaskakuje swoich konsumentów ciekawymi akcjami typu instant win. Mechanizm jest prosty: kup dowolny produkt Energizer, zarejestruj zakup na stronie internetowej kampanii, a otrzymasz kod na prezent. Promocja z Audioteką trwa od... Czytaj więcej »

  • Blisko 600 restauracji bierze udział w akcji promocyjnej PizzaPortal.pl. Od października, do zamówionego dania napój energetyzujący Coca-Cola Energy dodawany jest za darmo. Promocja potrwa do końca października. Czytaj więcej »

  • SuperDrob S.A. rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w głównych stacjach telewizyjnych oraz w popularnych serwisach internetowych, gdzie promowana będzie linia Kurczaka Sielskiego z chowu bez antybiotyków. Czytaj więcej »

  • Najnowsze Danonki BIO o smakach maliny i gruszki

    Poniedziałek, 30 września 2019

    Każdy rodzic ze szczególną troską dba o swoje dzieci, wybierając dla nich tylko to, co najlepsze. Wyjątkowo ważna jest jakość produktów spożywczych przeznaczonych dla dzieci. Rodzice zwracają również coraz większą uwagę na ich skład i pochodzenie. Już nie tylko wybierają warzywa zamiast słodyczy lub chipsów, ale coraz częściej szukają produktów BIO, czyli najprościej... Czytaj więcej »

  • W drugiej połowie sierpnia ruszyła kampania pod hasłem „Milka. Stąd się bierze delikatność”, koncentrująca się na alpejskim mleku, które od ponad 100 lat stanowi serce i zarazem wyróżnik czekolady Milka. Marka m.in. zwraca w niej uwagę na fakt, że pozyskuje ten składnik z zaledwie ośmiuset niewielkich rodzinnych gospodarstw, na których średnio żyje tylko sześćdziesiąt... Czytaj więcej »

  • Puchatek z licencją Angry Birds 2!

    Środa, 18 września 2019

    Już niedługo na ekranach kin kolejna odsłona kultowej serii - „Angry Birds 2”. Z tej okazji marka Puchatek przygotowała limitowaną edycję ze specjalną grafiką i wyjątkowymi naklejkami. Czytaj więcej »

  • Grupa spółek DANONE wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową, która prezentuje kulturę organizacyjną firmy i wartości bliskie jej pracownikom. To właśnie oni wystąpili w kampanii, jak również mieli kluczowy wpływ na jej kształt - dzieląc się swoimi autentycznymi historiami i tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym. Oddając głos pracownikom,... Czytaj więcej »

  • Musy Kubuś – Dobry skład to podstawa!

    Piątek, 13 września 2019

    Dzieci wiedzą, że dobry skład to podstawa. A musy Kubusia są przygotowane właśnie specjalnie z myślą o najmłodszych. W nowej kampanii marka przypomina, że „to nie wszystko jedno, co je Twoje dziecko”. Czytaj więcej »

  • Tymbark. Do ostatniej kropli!

    Piątek, 13 września 2019

    W emocjonalnej kampanii Tymbark wzrusza opowieścią o samotnej kropli soku… Na szczęście dzięki przewadze nowego, wygodniejszego kartonu ta historia ma swój happy end! Czytaj więcej »

  • Trwa letnia kampania Pepsi „To Pepsi dla Was”, która jest wprowadzeniem nowego, globalnego pozycjonowania Pepsi - FOR THE LOVE OF IT. Komunikacja skupiona jest wokół uznania dla postaw i pasji młodych ludzi. Marka zachęca do podążania za swoimi zainteresowaniami i ich rozwijaniem, a także oddawania się temu, co angażuje, sprawia radość i przyjemność. Czytaj więcej »

  • To już druga odsłona kampanii Carrefour „Konkret 9: BIO na zdrowie”, która promuje konkretne rozwiązania dla zdrowego odżywiania – szeroki wybór ekologicznych produktów objętych gwarancją najniższej ceny. Tym razem motywem przewodnim komunikacji jest hasło „Jesteś tym, co jesz”, które najlepiej tłumaczy, dlaczego warto jeść produkty BIO. Czytaj więcej »

  • Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, rozpoczął kolejny w tym roku etap promocji Smaku Beztroski pod hasłem „Smak Beztroski zawsze po ręką”. W ramach kampanii Dan Cake promuje linię produktową bułeczek mlecznych w wersjach TO GO!. Do bestsellerowych... Czytaj więcej »

  • Marka Tic Tac świętuje 50. urodziny

    Czwartek, 05 września 2019

    W tym roku marka Tic Tac kończy 50 lat i z tej okazji zrealizowana została unikalna urodzinowa kampania promocyjna. W niecodzienny sposób przypomina ona dekady, w których szczególną rolę odegrała ta niezwykła pastylka. Czasy się zmieniają a Tic Tac już od pięćdziesięciu lat cieszy się niesłabnącą popularnością. Czytaj więcej »

  • ALDI stawia na nową komunikację. Sieć dyskontów ALDI rozpoczęła właśnie ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii są wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych. Kampania wystartowała 2 września, swoim zasięgiem obejmie prasę, radio oraz internet i będzie... Czytaj więcej »

  • Z początkiem września br. wystartowała VII edycja programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”, której ambasadorką została Magdalena Różczka – aktorka znana nie tylko z ról w filmach i serialach, lecz także z aktywnego zaangażowania w akcje charytatywne i kampanie społeczne. Tegoroczna edycja „Dziel się Uśmiechem” potrwa do marca 2020 roku i obejmie 100 tysięcy dzieci... Czytaj więcej »

  • Wyjątkowa wspólna akcja Blacka i Żabki już od 28 sierpnia w TV. Czytaj więcej »

  • W tym roku MAKRO świętuje 25. lecie istnienia na polskim rynku. Z tej okazji sieć hurtowni przygotowała szereg atrakcji dla swoich klientów, w tym specjalne promocje oraz program aktywacyjny – loterię w aplikacji mobilnej, w której do zdobycia są wysokie nagrody pieniężne oraz egzotyczne wycieczki do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Czytaj więcej »

  • Marka Diamant startuje z nową akcją o charakterze prosprzedażowym. Cukier DRY DEMERARA należący do czołówki najlepiej sprzedających się produktów z portfolio producenta, trafi do sprzedaży w promocyjnych opakowaniach z kreatywnymi magnesami na lodówkę. Kolekcja składa się z czterech magnesów, na każdym znajduje się inna inspiracja na napój z cukrem trzcinowym. Akcja rusza na... Czytaj więcej »

  • Nastąpił wyczekiwany powrót Gangu Słodziaków. Ich przejście przez magiczny portal do sklepów Biedronki jest wspierane przez szeroko zakrojoną kampanię marketingową, która ruszyła 26 sierpnia br. Czytaj więcej »

  • 19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone. Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku. Czytaj więcej »

więcej artykułów